"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 22. мај 2017.

Zaful wish list # 6

Zaful.com

Sledeći mesec sajt Zaful slavi svoj treći rođendan i u to ime biće organizovana ogromna promocija i veliki popusti, tako da ostanite uz nas i pratite dešavanja, verujem da će godišnjica biti proslavljena kako dolikuje. U nastavku posta predstaviću vam moju novu listu želja kada je ovaj sajt u pitanju a neke od tih stvari ću naravno i poručiti. Skoro već godinu dana radim sa ovim sajtom svaki mesec i imam već dosta komada odeće i obuće, sve ih volim i nosim i nisam se još razočarala kvalitetom, tako da ako još niste obavezno pregledajte ponudu ovog sajta, nećete se pokajati.

Fringe Geometric Pattern Beading Sandals
Prvo što sam odabrala su ove preslatke sandalice, mnogo mi se dopadaju i sada sam u potrazi za nečim ravnim i udobnim pa će to biti presudno ovaj put kod poručivanja. Naručila sam do sada nekoliko pari obuće sa ovog sajta i prezadovoljna sam njima. Za više informacija o svakom artiklu koji vam predstavim kliknite link ispod slike.


Keyhole High Neck Cut Out Romper
Ovaj preslatki kombinezon naprosto obara sa nogu samo se jako dvoumim oko njega jer nisam više u roze fazonu, što mnogi koji me znaju još uvek ne mogu da poveruju jer više od decenije sam svu garderobu imala upravo u ovoj boji :).


Ripped Cutoffs Denim Shorts - Denim Blue
Ovaj texas šorc je definitivo privukao odmah moju pažnju i verovatno će biti prvi na listi nove porudzbine.

Printed Waisted Mini Dres

Jedna letnja haljinica mora da se nađe na svakoj wish listi, ima ih toliko mnogo da je nemoguće odabrati samo jednu.

Crochet V Neck Fringed Linen Top
Ova bluzica mi se takođe jako svidela pa sam je stavila na wl ali ći još razmotriti da li ću poručiti nju ili neku sličnu samo skroz belu.

Color Block Canvas Shoulder Bag

Svi koji me prate znaće da je ovakva torba pravi izbor za mene, što veća to bolje za mene tako da ova ulazi u uži izbor.

Color Block Quartz Watch
Jedan običan beli sat, to mi definitivno treba za ovo leto. Ne volim mnogo nabudzene satove, ne volim šarene, tako da ovaj je baš po mom ukusu.

Printed Coin Pendant Necklace
Za kraj jedna zanimljiva ogrlica koja mi se slaže uz većinu odevnih kombinacija koje volim da nosim, a potrudiću se da opet naručim i neke naočare za sunce za vas i naredno nagrađivanje. Za veliki izbor predivnih haljina posetite link black striped dress.


Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com

Kako vam se dopada moja nova wish lista?


6 коментара: