"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 19. мај 2017.

Nutrikaše probiotik - 4 ukusa

Nutrikaše


Reči proizvođača:Nutrikaše sa probiotikom su DIJETETSKI PROIZVOD.
Potpuno jedinstven proizvod na našem tržištu za jačanje i snaženje organizma. Nutrikaše sa
probiotikom u svom sastavu pored brojnih vitamina i minerala sadrži i probiotsku kulturu. U jednoj
porciji sadrži 5 milijardi probiotskih bakterija Bacillus coagulans.
Glavni sastojak je pirinačano brašno koje se dobija od Basmati pirinča, najkvalitetnijeg i najboljeg
aromatičnog pirinča sa duguljastim zrnom. Kako bi potpomogle i olakšale probavu Nutrikaše su
obogaćene i visokim sadržajem kvalitetnih vlakana, koji u kombinaciji s probiotskim bakterijama
formiraju pozitivan efekat na sistem varenja.
Nutrikaše sa probiotikom je moderan proizvod koji se brzo sprema. Namenjena je potrošačima sa
određenim ograničenjima u ishrani ili alergijama na određene sastojke hrane. Veoma je korisna za
osobe koje pate od celijakije (trajno, doživotno stanje nepodnošenja glutena u ishrani) ili nisu
tolerantni na laktozu koja se nalazi u kravljem mleku.Preporučuje se u ishrani sportista, kojima je važno da dobiju brzu energiju bez osećaja punog
stomaka, a mogu je koristiti i deca kao i starije osobe.
Nutrikaše sa probiotikom se posebno preporučuje osobama koje se oporavljaju od bolesti ili
operacija jer deluje okrepljujuće na organizam i vraća izgubljenu energiju, brzo i efikasno se svari i
čisti digestivni trakt.
Šta su probiotici?
Prema zvaničnoj definiciji Probiotici su “dobre bakterije” koje služe za regulaciju crevne flore kod dijareje.


Nutrikaše sa ukusom HELJDE - instant smeša za pripremu kaše od heljdinog brašna sa probiotikom. Bez glutena i laktoze. Veoma je prijatnog ukusa, zaslađena fruktozom.
Heljda poseduje sve dobre osobine kao i integralne žitarice, osim toga bogata je lizinom,
esencijalnom aminokiselinom. Heljda je hranljiva i energetska namirnica, siromašna je masnoćama i
kalorijama. Ona snaži i zagreva. 100 grama jestivog zrna daje 335 kalorija. 100% je biljnog porekla,
znači da je posna te ju mogu koristiti i osobe sa posebnim režimom ishrane. Obogaćena vitaminima i
mineralima. Oplemenjena probiotikom.




* Pre nekog vremena kompanija Lomax poslala mi je na degustiranje ove prelepe Nutrikaše. Jako sam se obradovala jer inače obožavam kaše ali nikako nisam nailazila na one prave koje mi u potpunosti odgovaraju iz razloga što ne podnosim laktozu u zadnjih par godina, iako sam ranije normalno konzumirala proizvode sa tim sastojkom sada ume da mi zasmeta, ali nisam alergična. Proizvod je nov na tržišu i za sada postoje 4 ukusa a to su heljda, proso, čokolada i natural. Sada kada sam ih sve probala i naravno pojela, prenosim vam svoje utiske a ujedno i detaljno predstavljam ove nove kaše. Svaka u sebi sadrži probiotike, NE sadrži laktozu i kaše su zaslađene fruktozom, to je vrlo bitno da se zna. Kaša od heljde je bila prva koju sam probala jer inače heljdu jako volim, i oduševila sam se ukusom. Iskreno ne mogu vam ga opisati jer svako različito doživi neki ukus samo vam mogu reći morate je probati, odnosno sve, pa izabrati svoju omiljenu, meni je to definitivno kaša od heljde.


Nutrikaše sa ukusom ČOKOLADE - instant smeša za pripremu kaše od pirinčanog brašna, sa
probiotikom. Sadrži 5% komadića tamne belgijske čokolade. Bez glutena i laktoze. Veoma je prijatnogukusa, zaslađena fruktozom, 100% je biljnog porekla, znači da je posna te ju mogu koristiti i osobe sa posebnim režimom ishrane. Obogaćena vitaminima i mineralima. Oplemenjena probiotikom.


* Nutrikaša sa ukusom čokolade podsetila me je na detinjstvo i na čuveni omiljeni čokolino koji sam tamanila kao malo dete, jedino što je ova kaša manje slatka i mnogo kremastija. U kutiji ima 3 kesice kaše, jedna kaša predviđena je za jedan obrok i spremaju se sa vodom za bukvalno 3 minuta. Ja ih najčešće jedem ujutru za doručak ili uveče za večeru.


Nutrikaše NATURAL sa ukusom PIRINČA - instant smeša za pripremu kaše od pirinčanog brašna sa probiotikom. Bez glutena i laktoze. Veoma je prijatnog ukusa, zaslađena fruktozom. Blaga je za
stomak, ne dovodi do nadimanja i lako se probavlja. Može se koristiti kao alternativa doručku ili
večeri. 100% je biljnog porekla, znači da je posna te ju mogu koristiti i osobe sa posebnim režimom
ishrane. Obogaćena vitaminima i mineralima. Oplemenjena probiotikom.




*Ova pirinačna kaša mi se takođe dopala ali mi je nekako čudnog ukusa malo više vuče na slankasto što se meni posebno dopalo, pa sam je više praktikovala za večeru i jako mi je prijala, nije mi izazivala gorušicu kao većina kaša koje sam probala da konzumiram za večernji obrok.


Nutrikaše sa ukusom PROSA - instant smeša za pripremu kaše od prosenog brašna sa probiotikom.
Bez glutena i laktoze. Veoma je prijatnog ukusa, zaslađena fruktozom.
Proso je veoma zdrava i korisna žitarica, pogotovo za želudac i creva jer je blaga i lako svarljiva.
Preporučuje se rekonvalescentima, onima koji uzimaju antibiotike i obolelima od gljivice kandide.
Prosena kaša pomaže regeneraciju crevne flore. Sadrži magnezijum i gvožđe pa je dobra i za
anemične osobe. 100% je biljnog porekla, znači da je posna te ju mogu koristiti i osobe sa posebnim
režimom ishrane. Obogaćena vitaminima i mineralima. Oplemenjena probiotikom.



*Uz ovu kašu prvi put sam se srela sa namirnicom proso, slušala sam dosta o njoj i čitala ali je nisam probala. Planirala sam to da uradim kada je uvedem bebi u ishranu ali eto ipak sam je ja isprobala ranije i mogu reći da mi se dopala, a kako je jako zdrava planiram da nastavim da je upotrebljavam u svojoj ishrani.


KAKO SE PRIPREMAJU NUTRIKAŠE?
Nutrikaše sa probiotikom se može brzo i lako spremiti za 3minuta! Za pripremu Nutrikaše dovoljno
je 150ml tople vode, približno 80C. Na višim temperaturama jedan deo bakterija se delegira i njihova
efikasnost može biti smanjena. Uz pravilnu upotrebu dobijate zdrav, funkcionalan i brz obrok.
Kaša je pakovana za praktičnu upotrebu tako da se može koristiti; na poslu, kod kuće ili bilo gde.
Moderan život na uskraćuje slobodno vreme a pogotovo vreme za pripremanje obroka. Instant
obroci su sve popularniji kod potrošača. Priprema obroka u instant varijanti se kreće od 3min. (laki
obroci - kaše, supe, itd.) pa do 20min. (teži obroci pirinač, testenine itd.) Kod Nutrikaše nam je
potrebno svega 3 minuta za termičku obradu i serviranje. Nutrikaše, iako je u formi instant hrane,
garantovano je zdrav obrok.
Nutikaše su :
-100% biljnog porekla
-100% prirodne
-POSNE
-Bez GMO
-Pogodne su za ishranu potrošača sa ograničenjima u ishrani. Ne sadrže GLUTEN i LAKTOZU - pogodne za ishranu potrošača koji su intolerantni na gluten i laktozu. 

*Svaka kutija sadrži po 3 porcije kaše što je dovoljno za tri obroka, za sada se mogu naći u Delhaize Tempo objektima, proizvode se u Češkoj a cena jedne kutije je oko 400,00 RSD.
Ja sam ovim kašama oduševljena i već ovih dana idem u nabavku novih zaliha jer sam shvatila da jedna kesica ove kaše bilo kog ukusa menja zdrav doručak koji je meni trenutno neophodan da mi da energiju i da se osećam dobro i spremno za sve izazove koje mi jedan dan nosi od ranog jutra sa mojim bebcem. Kaša me zaista i zasiti i budem mirna do ručka. Iskrene preporuke za sve koji prate blog da probaju ove kaše. Za sve informacije tu je sajt http://www.lomax-company.com/.

Volite li vi kaše, jedete li ih i kako vam se čine ove Nutrikaše sa probiotikom? 

3 коментара: