"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 9. мај 2017.

Galafarm - SILK trake za depilaciju


SILK Trake za depilaciju
- Čine da koža bude glatka i svilenkasta.
- Istovremeno omogućava piling kože.
- Posebno praktično za putovanja.
- Namenjeno svim tipovima kože.
-Pakovanje: 20 pojedinačnih trakica. (izvor).


U nekim predhodnim postovima pisala sam vam o Galafarm Babygal kolekciji kao i o Mum care kremi a danas vam predstavljam Silk trake za depilaciju nogu. Pošto ja ne idem kod kozmetičara na depilacije niti na bilo koje druge tretmane, najviše volim ovaj vid depilacije trakicama, a čak i poneke kreme u tu svrhu su mi se pokazale efikasnim. Ove trake za depilaciju su mi do sada priuštile najmanje bolno iskustvo, a učinkovito kada je reč o neželjenjim dlačicama na nogama. Trakice se blago protrljaju medju dlanovima pre uotrebe a zatim se lepe na područja koja želimo da depiliramo. Vro brzo i lako sam uklonila dlake sa celih nogu i nije bilo osipa niti crvenila. Za višak voska koji ostane na koži nogu u pakovanju nalaze se maramice koje služe da taj problem reše a istovremeno i neguju tek depiliranu kožu.



Prezadovoljna sam ovim trakicama, efekat glatkih nogu ostaje i dve nedelje nakon tretmana a koža nogu je svilena i nežna. Verujem da se mogu koristiti i za ruke ili neke druge delove tela zahvaćene neželjenim dlakicama. Cena ovih trakica je oko 400,00 RSD i mogu se kupiti u bolje snabdevenim privatnim apotekama. Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Galafarm kao i sajt http://www.galafarm.com.mk/srb/index.php.

Šta vi koristite da se rešite dosadnih dlačica i da li ste probali ove trakice?

6 коментара:

  1. Da li se mogu kupiti u nekoj od drogerija?

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post draga <3 nikad do sad nisam koristila ovve trake ali kad krene lepse vreme, sigurno hocu :)
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam koristila ove treke međutim meni se nisu pokazale kao dobre. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi i ja sam koristila ranije neke iz lilija nijednu dlakicu mi skinule nisu a bila sam sva ulepljena i još mi se crvenilo stvorilo :/

      Избриши