"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 9. јануар 2017.

Bilka - Intenzivna hranjiva maska za kosu


Pre izvesnog vremena stigla mi je na testiranje ova maska za kosu od mojih velikih drugara kompanije BIOKO natural cosmetics čije proizvode rado koristim i mnogi od njih su mi postali i neizostavni deo nege kako tela, lica tako i kose. Kako mi je u trudnoći jako mnogo opadala kosa a nakon porođaja mi se teme počelo užasno mastiti ova maska koja je namenjena za jačanje kose ulila mi je nadu da ću svojoj gustoj kosi vratiti kvalitet i sjaj po kojem je poznata.


Prirodni biljni eliksir za kosu sa super aktivnim dejstvom koprive, oraha koji hrane kosu i kožu glave dubinski. Vitamin PP – super balzam koji intenzivno hidrira kosu i kožu lobanje što čini kosu jačom i zdravijom;. Vitamin C – stimuliše rast kose i deluje antiinflamatorno na kožu glave, protiv sušenja i peckanja nakon korišćenja šampona. Daje mekoću i ultra sjaj kosi. Preporučuje se kao maska sa super aktivnim hranljivim delovanjem za jačanje kose. Kada postoje problemi sa rastom kose i vitalnošću, koristiti u kombinaciji sa Tonikom za kosu BILKA iz Bilka serije za kosu.(izvor).


Deklarisani sastav: voda, ekstrakt Betula Alba (breza), ekstrakt Urtica Dioica (kopriva), ekstrakt Juglans Regia (orah), PEG-40 Hidrogenizovano ricinusovo ulje (Castor Oil), natrijum benzoat, niacinamid, mentol, limunska kiselina, Parfem, Heksil Cinamal.


Nakon porođaja kada sam došla sebi otišla sam kod frizera i ošišala se, skratila sam kosu sigurno oko 15cm, tokom trudnoće rasla mi je duplo brže ali je mnogo i opadala no nije se mastila uopšte, dok je sada posle porođaja skroz obrnuto. Opadanje kose se drastično smanjilo upotrebom ove maske i Kosolid šampona za kosu, peruti nema ali zato imam problema sa prekomernim mašćenjem temena i dalje, hormoni opet luduju. Ova maska za kosu je jako dobro delovala na moju kosu, ojačala je, opadanje se svelo na minimum i vratio se kosi onaj stari sjaj koji je na par meseci bio nestao i nije mi bilo drago zobg toga, svi znate da jedino o čemu baš brinem jeste moja kosa. Maska je lagane teksture i nežnog mirisa, dovoljno je malu količinu umasirati u krajeve kose i ja sam lično ostavljala najduže 5 min da deluje i to je bilo dovoljno, zatim bih je isprala i osušila kosu. Nakon par upotreba uočila sam promene, kosa mi je opet ojačala i sada mogu mirno da je puštam da raste. Masku bih preporučila svima koji imaju sličnih problema, vredi je probati. Pakovanje je od 200ml a cena je trenutno 459,00 RSD i možete je poručiti ovde, a moj predhodni post o jednom super šamponu koji me je oduševio pročitajte ovde ukoliko niste.


Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Bioko natural cosmetics i njihov sajt koji služi i za online porudžbine http://www.bioko.rs/index.php.

Da li ste probali neke Bilka proizvode i kakvi su vaši utisci? 



3 коментара:

  1. Super mi deluje, moracu da pocnem da koristim maske uz balzame, gotovo :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Izvolite posetiti nas na štandu 17 sledećeg vikenda 18-19 Marta, Šoping centar Stadion u Beogradu
    na manifestaciji Spring Women's Fest

    ОдговориИзбриши