"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 20. јануар 2017.

Sammydress - Cut Out V Neck Chunky Choker Sweater

Cut Out V Neck Chunky Choker Sweater
Ovih dana na mom blogu možete naći mnogo modnih postova i recenzije raznih odevnih predmeta koje sam poručila sa sajta Sammydress.com. Pored svega ostalog morala sam poručiti i ovaj dzemper, nisam mu mogla odoleti iako sam primetila da ga mnoge blogokoleginice imaju na svojim wish listama, bio je i na mojoj.




Dzemper je upravo onakav kakvog sam ga i zamišljala, nežan, udoban i mekan, neobičan i moderan, skroz drugačiji od svih koje imma u svom ormaru. Dopada mi se i boja i materijal i njegov nesvakidašnji kroj, kao i detalji na rukavima, ide uz farke, uz helanke, može da se kombinuje kako god želite, i veoma je topao.






Dzemper je univerzalne veličine po meni je neki M/L sve zavisi opet jer je i model malo drugačiji, napred je malo kraći. Trenutno je baš dosta snižen pa ako vam se dopada požurite i naručite ga za sebe, sada mu je cena $15.41 umesto 44 dolara što mu je redovna cena inače. Možete ga poručiti ovde.


Kako se vama dopada ovaj dzemperak? :).

8 коментара:

  1. Džemper je predivan i prelepo ti stoji, samo malo više da na nam se smeškaš na slikama :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, to sam i ja primetila, ne znam zašto kad god se slikam za blog imam ozbiljnu facu inače se uvek smejem, kao da sam poslovna pa kao moram biti ozbiljna, moram poraditi na tome <3

      Избриши
  2. Super je džemeper! Stvarno cu ga možda poručiti! Bravo za post :D
    Baci pogled i na moj blog http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Stalno gledam ovaj džemper, divan je i to upravo u toj nijansi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste al je malo težak za fotkanje, ne može slika da dočara sve njegove čari <3

      Избриши