"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 18. јануар 2017.

Sammydress - Dinosaur Zip Up Hoodie & Casual Boy's Short Sleeve Polka Dot Pattern Print T-Shirt

Dinosaur Zip Up Hoodie

Posle dinosaurus kompletića koji mi je stigao sa sajta Sammydress.com počele su da pristižu i ostale stvarčice za bebu. Ovaj put u paketu stigle su mi dve stvari, prva od njih je ovaj predivni duksić sa slike.


Duksić je pravi zimski, skroz je postavljen, jako je topao, raskopčava se i ima kapuljaču, po meni može da posluži i umesto jaknice na jesen recimo, u tom nekom prelaznom periodu. Moram priznati da sam posle jaknice ovim odevnim predmetom do sada najviše oduševljena. Materijal je predivan, mekan, nežan, pravi pamuk je u pitanju a duksić je moderan i pravi dečački kako ja volim da kažem.


Veličina koju sam uzela je 90, ujedno i najmanja koja je bila na sajtu a cena ovog duksića je na sniženju $11.76 i možete ga poručiti ovde.

Casual Boy's Short Sleeve Polka Dot Pattern Print T-Shirt
Kada sam ugledala ovu majicu na sajtu nisam joj mogla odoleti pa sam naravno poručila i nju, inače volim sivu boju i volim kako Ivanu stoji jer ima sive oči, barem za sada. Volim ja i bebeće stvari mnogo su mi slatke ali volim kada prave za malu decu i ovako neke šmekerske komade odeće, kada treba malo da ih doteramo. Super će se slagati uz farkice koje sam mu poručila, čekam ih da stignu.



Materijal je predivan, mekan, opet je pamuk u pitanju, sve drugo izbegavam, čak i za sebe uvek biram pamučne stvari jer poliester recimo ne podnosim. Veličina je 90 a cena je isto trenutno snižena na pola, iznosi $7.00 a majicu možete poručiti ovde.

Da li se vama dopada moj izbor ovaj put i da li ste već poručivali nešto sa ovog sajta, kakvi su vaši utisci?

4 коментара: