"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 31. јануар 2017.

Gamiss - Stylish Denim Buttoned Shirt + Shorts Boy's Twinset & Stylish Boy's Drawstring Color Block Quick Drying Shorts

Stylish Denim Buttoned Shirt + Shorts Boy's Twinset
Prvi put sam vam spomeula novi sajt sa kojim sam započela saradnju u predhodnom postu u kojem sam vam predstavila svoju wish listu a danas vam pišem o stvarima koje su mi stigle. Radi se o sajtu Gamiss.com koji nudi širok asortiman robe za odrasle, za decu kao i raznih stvari za domaćinstvo, nakita i slično. Ja sam naručila dečiju garderobu koju sam namenila za poklone za neke rođendane koji me čekaju uskoro.




Ovaj kompletić mi se jako dopao i rešila sam da ga poručim za svog malog kumića, iskreno se nadam da nisam omanula veličinu jer sa tim uvek imam problem kada naručujem sa ovih sajtova, za sebe i Ivana sam već naučila ali za druge teško. Kompletić se sastoji od košuljice i bermudica koje su u texas varijanti, baš onako moderno i casual za male momke.


Cena ovog kompleta je sad dosta snižena i iznosi $9.40 umesto 36 dolara što mu je inače regularna cena, pa ako vam se dopada možete ga poručiti ovde.

Stylish Boy's Drawstring Color Block Quick Drying Shorts



Pored kompletića naručila sam i ove super dečije bermude, jako su mi se svidele, vesele i vrlo moderne, prave letnje, za more ili neku laganu šetnjicu. Bermude su mešavina pamuka i poliestera, jako su prijatne, imaju pertlicu sa kojom se može podešavati širina u struku.


Cena ovih bermuda iznosi $7.93 i trenutno ih nema na stanju, ali se iskeno nadam da će ih opet biti, a za više informacija klik ovde.  Za celokupnu ponudu tu je sajt Gamiss.com.

Kako vam se dopada moj izbor sa ovog sajta i da li ste imali iskustva sa istim ? 

2 коментара:

  1. Dopada mi se izbor,i ja skoro,u martu,imam rodjendan jednog malog decaka,puni dve godine,pa sam se bas zainteresovala.

    ОдговориИзбриши