"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 20. јануар 2017.

Zaful - Chains Pendant PU Leather Shoulder Bag

Chains Pendant PU Leather Shoulder Bag


Došlo je vreme da vam predstavim i tašnu koja mi je ovih dana stigla sa sajta Zaful, uz haljinu o kojoj sam vam pisala ovde. Dugo sam tražila po sajtu tašnu koja bi mi odgovarala po svemu i kada sam ugledala ovu odmah sa znala da je to ta. lepa, eleganta, i dovoljno velika sa dovoljno pregreda, iako meni nikada nije dovoljno, znam da će me mnoge žene razumeti. Tašna je crne boje u kombinaciji sa krem/zlatnim ručkama i detaljima. Uz nju dobija se i kaiš ukoliko neko volu da tašnu nosi na taj način, ja lično ne volim.








Tašna mi se super uklopila uz haljinu koju sam takođe dobila ovih dana a uskoro treba da mi stignu i duboke čizme pa ću biti skroz u tonu. Cena tašne je  $34.99 a možete je poručiti ovde. Radujem se svakoj novoj porudzbini a ovog sajta jer je ujedno i prvi sa kojim sam saradjivala i predtavila sam vam prvu haljinicu baš naručenu sa ovog sajta.


Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com

Kako vam se dopada ova tašna ?

Нема коментара:

Постави коментар