"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 25. јануар 2017.

Sammydress - Boy's Elastic Waist Colorized Dot Denim Shorts & Zebra-Stripe Cartoon Jumpsuit

Boy's Elastic Waist Colorized Dot Denim Shorts
Danas mi je stigao i poslednji deo prošle narudzbine sa sajta Sammydress.com i opet sam prezadovoljna svojim izborom kao i svaki put do sada. Sa ovog sajta uvek naručujem stvari za bebu, i sve što mi je do sada odgovaralo sam skoro i naručila, već čekam polako da pristižu stvari iz najnovije porudžbine.


Ove preslatke bermudice sam prosto morala da poručim nisam im mogla odoleti a moj bebac već sad može da ih nosi ali kao pantalone i to mi se posebno dopalo. Ima više varijanti, poručila sam u novoj turi još jedne slične, gore imaju gumu umesto dugmića ili zipa pa mi je to i praktično.


 Trenutno ih nema na stanju ali verujem da će ih biti opet a cena im je na sniženju $9.94.

Zebra-Stripe Cartoon Jumpsuit + Cartoon Printed Hat


Ovaj zebra kompletić me je takođe oduševio pa sam poručila i njega, sastoji se iz odelca i kapice. Materijal je jako lep, mekan i prijatan, u pitanju je pamuk. Poslužiće mi kao pižamica sad dok je bebac još mali obično spava u nekim zekicama ili ovakvim sličnim odelcima.



Ukoliko vam se dopada ovaj kompletić je sada snižen na $8.62 i možete ga poručiti ovde a postoji i u varijanti za devojčice.

Kako vam se dopada ovaj put moj izbor ? 

3 коментара: