"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 18. јануар 2017.

Sammydress - Letter Print T-Shirt and Hedgehog Harem Pants

Letter Print T-Shirt and Hedgehog Harem Pants

Par dana pred novu godinu napravila sam novu porudzbinu na sajtu Sammydress.com i naručila par stvarčica, i neke od njih su već počele da mi stižu. Predhodni put naručila sam tri komada odeće za bebu međutim jedan mi nije stigao jer se ispostavilo tek kasnije da ga nije bilo tada na stanju no u sledećoj porudzbini naručiću ga opet. Kvalitetom preostala dva odevna komada bila sam jako zadovoljna pa sam ovaj put naručila skoro sve za bebu, ali našlo se nešto i za mene. Prvo što mi je stiglo je ovaj dinosaurus komplet, jako mi je žao što nije bio manji broj da ga beba može nositi odmah no biće za sledeću godinu taman, valja nekad i unapred obezbediti stvari.



 Na slikama možete videti kako kompletić izgleda uživo, meni se jako dopada, pamučan je, veličina koju sam dobila je 95, ali su im brojevi skroz drugačiji od naših, no zato postoje tabele kod svakog proizvoda pri naručivanju pa koga ne mrzi može da meri sve i onda sazna tačan broj koji mu treba. Inače odelce vilenjaka koje sam uzela prošli put je broj 90 i Ivanu je tek malo dugačko a inače još nosi 68 odnosno sada već sve više 74.



 Još jednom sam zadovoljna porudzbinom i jedva čekam ostale stvari. Ako se i vama dopada ovaj kompletić možete ga poručiti ovde po sniženoj ceni od $9.59.

Da li se vama dopada moj izbor ovaj put i da li ste već poručivali nešto sa ovog sajta, kakvi su vaši utisci?




4 коментара:

  1. Kompletić je zaista fantastičan, autentičan i veseo, a tvojim izborom sam, kao i uvek, oduševljena! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Milice, drago mi je da ti se dopada, sutra ću predstaviti dve nove stvari upravo su stigle, pa svrati da ih vidiš :).

      Избриши
  2. Šteta što nema u mojoj veličini. 😍🙈

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши