"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 11. јануар 2017.

GAMISS wish list

GAMISS.COM


Na moju veliku radost još jedna nova modna saradnja na pomolu i novi sajt Gamiss.com. Posebno me je obradovala ova saradnja jer na sajtu ima i asortiman za decu a to je ono čime sam ja najviše opsednuta od kada imam bebu i mislim da je to skroz normalno. U nastavku posta predstaviću vam par stvarčica koje su mi onako na prvi pogled zapale za oko.

Stylish Long Sleeve Round Neck Superhero Pattern Boy's Sweater

Prvo što sam uočila je ovaj preslatki dzemperak sa superman znakom i jednostavno moram ga naručiti.

Stylish Denim Buttoned Shirt + Shorts Boy's Twinset
Ovaj preslatki texax kompletić sam takođe poželela da bebac ima sad za leto taman će mu do tada i veličina odgovarati.

Back Cut Out Strappy Dress

Obožavam crne jednostavne haljine i obožavam haljine bez leđa, ova haljina je onda pun pogodak za mene.

Distressed High Waist Pencil Jeans
Jedne jednostavne a moderne i prelepe farke našle su se takođe na mojoj listi želja ovaj put.

Solid Color Zipper Fly Straight Leg Jeans For Men
Svidele su mi se jako i ove farmerke za muža, biće težak izbor za porudzbinu ovaj put.

Rhinestone Peace Dove PU Leather Watch
Ovaj predivni sat mi se jako dopao a već neko vreme tražim neki odgovarajući za sebe.

Pored svega ovoga na sajtu ima veliki izbor nakita, šminke kao i predmeta za kuću i baštu, čak i opreme za kućne ljubimce pa ukoliko vas to interesuje kompletnu ponudu možete videti ovde.


Kako vam se dopada moj izbor i ponuda ovog sajta uopšte? 

8 коментара: