"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 20. јануар 2017.

Samydress - Wish list # 2

Cute Hamburger Pattern T-Shirt + Checked Shorts Twinset For Boys
Iako sam već par puta naručivala sa sajta Sammydress.com sada vam po drugi put predstavljam neku listu svojih želja upravo sa njega. Sa svim stvarima do sada sam prezadovoljna i moram reći da mi je među najdražim sajtovima jer pored svih predivnih stvari za nas ima i deo za decu, pa nekako gledam kada poručujem sa ovog sajta da to bude dečiji asortiman dok sa drugih sajtova naručujem za sebe ili muža. Prvo što mi se ovaj put dopalo je kompletić sa slike gore.

Casual Dinosaur Pattern Letter Print Short Sleeve T-Shirt

Zatim ova majica, stiže nam  leto treba se polako pripremati. Možda i neće tako brzo no ja mu se nadam i već radujem jer sam neko ko mrzi zimu i hladnoću.
Letter Print V Neck Short Sleeve T-Shirt
Još jedna zanimljiva dečija letnja majica, volim šareno :).

Faux Leather Rhinestone Star Choker

Predivna ogrlica, nemam nijednu ovakvu u kolekciji, meni se mnogo dopada.

V-Neck Long Sleeve Colorful Striped Women's Dress
Haljinica koja me je odmah oborila sa nogu na prvi pogled, iako je od poliestera, razmisliću još o njoj.

Sweet Women's Sandals With Floral and Wedge Heel Design
Preslatke sandalice, šteta samo što barem za sada ih nema na stanju u nekoj boji po mom ukusu.
Bear Pendant Embossed PU Leather Tote

Ovaj komplet odavno šmekam nikako da dođe na red, pa planiram uskoro da naručim ovako nešto.
Za sve informacije i narudzbine posetite sajt Sammydress.com.


Da li se vama dopada moj izbor ovaj put i da li ste već poručivali nešto sa ovog sajta, kakvi su vaši utisci?

2 коментара: