"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 9. август 2016.

Farmasi Argan set - Šampon za kosu, gel za tuširanje i losion za telo i ruke


Ostala sam vam dužna još iz Farmasi Srbija paketa recenziju ovog argan seta pa je krajnje vreme da napišem svoje utiske jer su proizvodi potrošeni uveliko. Koristile smo ih i majka i ja, i moram odmah reći da su se njoj više svideli i bolje joj odgovarali, što je mene jako začudio jer obično sve na bazi argana meni izuzetno prija, ne znam da li je do drugog stanja ili je nešto drugo u pitanju. Set koji sam dobila sastoji se od : šampona za kosu, gela za tuširanje i losiona za telo i ruke.




Šampon za kosu mi nikako nije odgovarao ni na prvo ni posle tri pranja pa sam shvatila da nije za mene, mastio mi je teme kose, prouzrokovao mi je svrab i jednostavno kosa mi je nakon dva šamponiranja ostala kao neoprana, nikakav efekat. Nije mi se ovo često dešavalo al naravno znala sam da je i to moguće. Inače lepo peni i miriše al mojoj kosi nije prijao dok ga je mama obožavala i uživala u njemu a kosa joj nikad nije bila lepša i sjajnija. Inače ja imam jako gustu, nefarbanu, dugu i zdravu kosu, a majka se farba i ima tanju dlaku ali lepu i negovanu kosu takođe. Pakovanje šampona je od 375ml.




Gel za tuširanje je opet skroz druga priča od šampona, jako mi je prijao, odgovarao je potrebama moje suve kože u potpunosti, lepo hidrira, neguje i za sobom ostavlja divan nežan i prijatan miris. Zadovoljio je sve moje kriterijume pa tako mogu reći da mi je bio odličan. Pakovanje gela je od 375ml kao i kod šampona.




Losion za ruke i telo mi je više prijao za ruke nego za telo, lepo mi je negovao suvu kožu ruku i laktova i sa samo dva mazanja dnevno nisam imala osećaj suve kože ruku , dok mi je na telu bio malo lepljiv i težak, da li zbog jakih vrućina, hormona u drugom stanju ko zna, sa obzirom da je mojoj mami prijao i odgovarao, a ona i ja imamo skroz drugi tip kože, ja suvu i osetljivu a ona normalnu. Miris je nežan i blag, pumpica na pakovanju oakšava doziranje i kao krema za ruke u mom slučaju dobija visoku ocenu. Pakovanje je od 300ml.




Moram da pohvalim lepu i primamljivu ambalažu proizvoda od kvalitetne plastike, lepo upakovanu i zaštićenu tako da budete sigurni da proizvod niko nije njuškao i probao pre vas. Cene su različite u svakom katalogu pa zaista ne znam kako se kreću u ovom aktuelnom ali znam da su proizvodi dosta povoljni , barem su bili kada sam ja gledala neke akcije u junskom katalogu.
Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Farmasi Srbija kao i sajt http://www.farmasi.rs/.


Da li ste probali neke proizvode iz ovog seta i kako su vama odgovarali?

*PR proizvodi

6 коментара:

  1. Slazemo se za pakovanja :-) Ja imam onaj plavi gel iz slicne linije, tj pakovanje je isto, samo je miris drugi. Lep je, mada mi je Farmasi u globalu malcice presladak. Nekako mi se cini da je sve za nijansu sladje nego sto se to ocekuje. Olovke za usne su im vrhunske, a puderi Zen u kamenu onako, nekako su previse brasnjavi, imam dve nijanse i isti efekat imaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da baš razmišljam nekako je drugačije od svega što sam do sada probala e sad samo ne mogu da procenim još da li je to dobro ili nije, moraću da probam još nešto :D

      Избриши
  2. Ovo me sve odusevljava a nikako ne odvojim novca da ga sebi kupim...

    ОдговориИзбриши
  3. Od ta 3 meni je jedino odgovarao losion. Gel je radio svoj posao, ali nije ostajao miris i nije mi nesto hidrirao kozu. Po meni pakovanja mogu biti boljeg kvaliteta, konkretno ova su ok, ali npr za cuvenu Teracotu koja kosta 990din, a cujes ambalazu kako se klima. Utisak koji sam ja stekla o Farmasiju je da im je bolja sminka, nego kozmetika. I cene su im jace, nego sto bi trebale biti za pojedine proizvode.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, ja još uvek nemam neko konkretno mišljenje zaista bih morala da probam još neki proizvod :).

      Избриши