"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 28. август 2016.

My baby wish list


Nemam običaj da pišem wish list postove jer nisam neko ko mnogo toga želi, čak se desi da dugo ništa ne poželim za sebe niti patim za nečim ali mi se ovog puta ta ideja učinila zanimljivom, jer kad je beba u pitanju tu se sve preokrenulo pa mi se tako sad te bebeće stvari sve sviđaju i sve bi da ih imam. Zanimljiva je činjenica da tokom cele trudnoće nisam imala nikakve zahteve, hirove niti želje, osim što mi je organizam tražio mnogo više sladoleda nego inače ako je to ikako moguće. Kako bebac vrlo uskoro stiže bogu hvala većinu stvari smo nabavili i kupili. Ispunila sam većinu želja što se toga tiče, krevetac mi je napravljen po mojoj zamisli, kolica su baš onakva kakva sam želela, tu je i komodica, orman i mnoge druge sitnice, flašice, cucle, i cela bebi oprema barem ona osnovna. Fali još par sitnica a naravno na sve to ja imam i neke želje i željice šta bih još to volela da kupim pa sam odlučila da podelim to u ovom postu. Pre svega svakako bih želela jedan peškirić kao na slici gore, žabica mi je favorit :). Većinu stvari što se tiče dodatne opreme sam inače naručivala iz online Aksa prodavnice i vrlo sam zadovoljna isporukom i cenama, često imaju i razne akcije.

Ležaljka Findig Nemo

Ležaljka

Kao što rekoh dosta toga, odnosno veliku većinu toga smo kupili i nabavili a u nastavku posta predstaviću vam neke svoje želje, možda je nešto od toga i hir a nešto je i potrebno zaista, ali jednostavno to je jače od mene i trudiću se da jedno po jedno ili makar nešto od toga nabavim svom pišonji kojeg sam toliko dugo čekala i borila se za njega, zaslužio je, pa i ja sam, da ugodim malo i sebi :). Ove ležaljke me prosto oboraju sa nogu, ljubav na prvi pogled i to mi je negde pri vrhu spiska želja za bebca, zar nisu neodoljive? :). NARUČENO !

Zoo podloga za igru

Gimnastika bubamara


Ovo je sledeća stvar na spisku mojih želja, podloga za igranje, meni je to toliko slatko da ja prosto poludim kad vidim tako nešto i već zamišljam bebu kako se izležava i uživa na tome. Dvoumim se između par njih a ove dve su mi bile najslađe onako na prvi pogled. DONE!

Pult za prepovijanje
Sledeće na spisku nije hir nego potreba, već dugo razmišljam o povijanju i kupanju bebe, pošto mi nemamo kadu u stanu a ja idem na carski rez biće baš nezgodno i onda sam našla ovo čudo i zaista mi se dopalo, mislim da je super praktično i funkcionalno, a nadam se i stabilno kako tvrde.

Kengur nosiljka

Sledeća stvar na spisku je želja mog muža, on je poželeo kengurka da nabavimo i svakako ćemo mu ispuniti želju :). Pošto su nam kolica zelene boje morao bi i kengurko biti u tonu a za mene svakako treba jedna poveća torba za bebine stvari i sto čuda koje uvek moram nositi sa sobom gde god da krenem, naravno i nju planiramo u zelenoj boji. UPDATE- Nije nam ni trebala !

Čarobne lampe
Sledeća na redu je ova predivna čarobna lampa, baš ovog zekicu bih htela samo naravno da piše Ivan umesto Luka :)     DONE

Auto sedište
Takođe nešto baš potrebno a to je autosedište, ne razumem se baš najbolje u to pa sam naišla na neko koje mi se ovako dopalo ali ću naravno pre kupovine da se dobro raspitam o svemu tome.  DONE!

Hranilica

Hranilica

Hranilica, takođe po meni nešto neophodno i vrlo praktično kada bebac počne da sedi i ručka razne papice. DONE!

Guralice

Guralica
Ove guralice su mi preslatke i svaki put kada sam videla u gradu roditelje kako guraju decu u ovim slatkim "motorićima" ja bih se sva raznežila, i uvek zamišljala prizor i dan kada ćemo moj muž i ja to dočekati, nisam nikad gubila nadu, pa planiram jednu da nabacimo i našem bebcu naravno kada stasa za to.

Šetalica

Naravno jedna šetalica je na spisku želja kada malac poželi da počne da hoda da što pre savlada sve nove prepreke i izazove :). DONE!




igračke



Svakako želim da kupim i par igračkica, zvečkica, glodalica i patkice za kupanjac su must have, za početak dovoljno :).

Ima tu još dosta stvari ali smatram da je ovo za početak sve što mi treba i što želim a da već nismo nabavili, naravno treba tu još sto sitnica nekih pa i garderobice i svega nečega ali to ćemo onako sve polako usput.


Kako vam se dopada moja lista želja za bebca i da li imate iskustva sa nekim od ovih stvari koje sam nabrojala ?













14 коментара:

  1. Baby gimnastika je odlicna za koncentraciju i koordinaciju pokreta. Autosediste obavezno, i sto se duze vozi u kontra smeru to bolje. Hranilica neka bude sa sto sirom bazom zbog stabilnosti i u sedistu kaisevi za vezivanje. Guralica je odlicna stvar za kasnije. Mi smo slabo koristili kengura, a u njega svakako beba ide tek kad se potvrdi da su kukovi u redu. Jedino sto mi se ne dopada sa ovog spiska je setalica, jer sam protivnik zbog nepravilnog razvoja stopala, nacina kretanja i drzanja, pogresnog tezista tela i nedostatka osecaja za ravnotezu, ali svako zna svoje. Eto, moje misljenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i iskrenom mišljenju i preporukama, kako sam ja nova u svemu tome i kako se nisam ni nadala da će mi se ovo čudo ipak desiti, dosta mi znači svaki savet i mišljenje i hvala ti od srca na svakom detalju :).

      Избриши
  2. Kao što neko reče,ništa ja tu ne bih dir'o!Verovatno jer sam i ja imala sličnu listu želja za moje dve princeze!Sve najlepše ti želim od srca,jer posle svega što si prošla,stiže mali andjeo kao najveća nagrada!Veliki pozdrav i srećno!Marija Nikolić(fejsbuk)

    ОдговориИзбриши
  3. Iz mog iskustva... Ono što ti odmah treba je auto-sedište. To dobro prouči, nije svako kvalitetno. Razmislite da li ćete uzeti prvo jaje, što je povoljnija varijanta (kao kod tebe na slici) ili autosedište 0/1 (grupa od 0 do 18kg), što je skuplja ali isplativija opcija. Tražite na netu ADAC Test i proučite koja su sedišta prošla njihov čuveni test. Znači.

    Za dubak (šetalicu) nisam pristalica, iz istih razloga kao i Helena.

    Kengura smo dobili, ali kako je naš bebeac imao pojačani start od 4250g, i nikada nije izgubio ni grama, dok je došlo lepo vreme naša leđa nisu mogla izdržati kengur. Tako da smo prošli bez njega, ali nije nam ni nedostajao.

    Mi smo kadicu držali na veš mašini, što se pokazalo nepraktičnim čim je naučio da sedi. A tek kad je krenuo da ustaje i da stoji, to je postalo nemoguća misija kupati ga u koritu. Sada ima skoro 9 meseci i tuširamo se u kadi, bebac stoji, lupa nogama (odzvanja i to mu je zanimljivo), suprug ga drži ja obavljam ostalo. Završimo za 5 min.

    Hranilica ti ne treba dok ne nauči samostalno i stabilno da sedi. Guralica ide tek dosta kasnije. Nema potrebe sa tim da žuriš. A može da se kupi i polovno i to odlično očuvano.

    Torba za bebine stvari, što veća i biraj je naspram sebe - kako dezen tako i oblik, jer ćeš u početku i svoje stvari pakovati u nju. Jednostavno zameniće i tvoju torbu. Te dečije nisu praktične, meni su bile male.

    Što se tiče igračaka, to je rupa bez dna. I to veoma skupa rupa. Moj ti je savet da ne preteruješ, bar ne u početku, jer im prva dv-tri meseca ništa nije interesantno. Jedna ili dve da se veže za njih prilikom spavaja ili vožnje i to je to. Posle ćeš videti ka čemu će bebica okretati. I da... sve će služiti za igru, samo ne igračke...

    Gimnastika je super stvar. Mi smo kupili Lamazovu (svemir). Šuškava podloga i šuškave viseće stvarčice. Ono na šta nismo obratili pažnju je veličina visećih igračaka. Što manjih dimenzija, sa sitnijim delovima, što više načičkanih šarenih, to bolje za bebe. Njihove šakice su male i velike igračke im ničemu ne služe sem da ih gledaju jer ne mogu da ih uhvate, vuku isl. Mi smo na kraju skinuli one koje su došle u paketu (što je najgore uopšte ne znam gde su) i nakačili gomilu nekih malih, šuškavih, sa klimatavim delovima, plišanih... Uživao je da ih hvata, vuče. trpa u usta, udara, mlatara. Odlična stvar, ali interesantna jako kratko. Nama je služilo tri meseca i posle toga više nije bilo zanimljivo.

    Ležaljka obavezno. Za prvih tri meseca to će ti biti najbolja pomoć kad ostaneš sama sa bebom. Još ako je na baterije i sama se ljuljuška - super. U to treba uložiti.

    Ja bih ti preporučila još vreću za spavanje. Da što ranije navikneš bebu na to. Jer kad poraste i krene da se otkriva, biće nezgodno. Još ako ima svoju sobu, biće nezgodnije. Naš mali nikako nije hteo u vreću, borili smo se 4 meseca i na kraju on je pobedio. Sreća pa je sad bilo leto, pa toplo... Kako ćemo preko zime, pojma nemam :D Ali ide u neku vreću, pa makar crkla :D

    Eto, moje mišljenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeco do neba hvala na ovom komentaru i svakom detalju baš si me obradovala puno le mi pomoći. Slažem se za igračke zato i rekoh samo par komada za početak, i naravno kako vreme prolazi da se uzima ono što je potrebno i prilagodjeno za taj period. I meni će kupanjac biti bitka al smislićemo valjda nešto jer nemamo kadu, za autosedište posebno hvala za smernice. Baš sam danas od tetke čula radosnu vest a to je da će ona uzeti ležaljku i evo već stvar manje na spisku,za šetalicu ću dobro razmislilit kad dodje vreme nisam znala info koje ti i Helena znate naravno bolje od mene, a vreću sam nabacila :). Hvala ti još jednom <3

      Избриши
    2. Nema na čemu :)

      I još jedna stvar... Zapamti "Tetra pelena nikad dosta". Ja ih imam 40ak i malo mi je :D Služe za sve, ali baš za sve. I prljaju se kao toalet papir :D

      Samo polako i sve najbolje.

      Избриши
    3. Hvala draga, imam dosta i tetra i švedskih ali izgleda da ću morati nabaviti još tetra hehe :).

      Избриши
  4. Iz našeg iskustva ono što bi ti stvarno trebalo jeste autosedište jer je izmeđuostalog i neophodno prilikom kraćih ili dužih putovanja. Baby gimnastika je odlična stvar za razvijanje motorike a bebe je uglavnom vole. Ljuljašku smo koristili možda 2-3 puta jer smo uživali u tome da ga naizmenično ljuljuškamo u rukama. Za hranilicu možeš i da sačekaš jer sam ja Luki uvela nemlečnu ishranu sa 6 m. Ovaj tricikl će ti trebati negde oko prvog rođendana ili čak nakon toga. Mi smo kupili Luki (bio je oko 5-6.000) i samo je 2x izašao sa njim napolje.
    Kengur nosiljku i šetalicu ti ne bih preporučila uopšte, informiši se malo bolje oko toga. Ja sam se savetovala sa par lekara u Beogradu i ni jedan mi nije preporučio. Umesto kengur nosiljke uzmi hug bug. Fenomenalna stvar! A šetalica ti nije potrebna jer će beban brže prohodati bez nje, veruj mi :)
    P.S. Peškirčići su preslatki ali meni nisu bili nešto funkcionalni. Imamo i dalje nekih 3-4 kom. ali su baš nepraktični.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi draga od srca na ovako detaljnom komentaru, divne ste cure zaista. Naravno da bih se uvek savetovala i sa iskusnijima i sa dr oko svega jer ja nemam nikakvo znanje, šetalica će definitivno otpasti a imam maramu za nošenje beba za to sam čula recimo samo pohvale za sad, a za peškirče mi baš žao što čujem to jer je medeno :). Za guralicu znam da ide dosta kasnije ali mi je svakako na listi želja no ima vremena idemo korak po korak. Mi kola nemamo nažalost al znam da će mi autosedište svakako trebati za sve.

      Избриши
  5. Nadam se da ces svojoj bebici sve uspeti da priustis <3

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ti je baby WL :D Ja si želim, odnosno za svoju bebicu jednu ležaljku te se nadam da ću je dobiti od nekoga za babinje :D Draga, jedan savjet. Pult za previjanje s kadicom nemoj kupovati jer sam čula od puno mama da je loš i nepraktičan. Pogotovo što nemaš u stanu kadu, kupi najobičniju kadicu za kupanje (one old school kakve smo i mi imali). Te pregradice smetaju bebi i stane u nju samo nekoliko mjeseci, a u normalnoj kadice se može kupati godinu, dvije. Patronažne sestre savjetuju da kadica bude bez pregradica. Također kupi samo podlogu za previjanje koju stavi na obični kuhinjski stol kad previjaš, kao i kadicu kad kupaš bebu jer tako čuvaš i svoja leđa. Kada kupuješ sve zajedno košta puno, a mene su kadica i podloga za previjanje izašle manje od 25 eura.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš dobila juče leu vest da će ležaljku da kupi tetka i skakala sam od sreće, nadam se da će i tebi neko doneti hehe :). Za kupanje i previjanje sve znam i sve mi je jasno i stalno sam u nedoumici ne znam tačno šta da radim, nit kade nit stola baš mi je uzasno nezgodna situacija na kraju cu kadicu morati na pod ili na masinu za ves a povijanje na krevetu, ne znam sta cu zaista :).

      Избриши