"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 25. август 2016.

Straight Wizard - četka za ispravljanje kose


Nedavno su me moji drugari i prijatelji bloga TV Shop obradovali ovom četkom koju sam odavno želela i potajno maštala da je imam. Svaki put kada bih videla reklamu na tv-u moja želja da je probam i da je imam samo je rasla, a onda se pojavila i u TV shop objektima kod nas i brže bolje stigla odmah i na moju adresu. Malo je reći da sam bila presrećna, koristim je sada već više od mesec dana i red je da vam prenesem i svoje utiske.



Uz pomoć nove keramičke četke za ispravljanje kose imaćete svakoga dana savršeno glatku kosu kao da ste upravo izašli iz frizerskog salona. Za samo par minuta dobićete glatku kosu punu volumena. Neće oštetiti Vašu kosu, a dobićete frizuru kakvu ste želeli.

Karakteristike:
30 keramičkih zubaca četke nežno ravnaju kosu.
Odlična je za sve tipove i dužine kose.
Prilagodljiva temperatura do 230°C.
LCD ekran.
Pogodna je za putovanja.(izvor).


Četka dolazi u lepoj kartonskoj kutiji a unutar nje se nalazi lepo spakovana četka, divan neseser za odlaganje iste, kao i uputstvo za upotrebu. Četka je i na izgled jako lepa, vrlo je lagana iako ne deluje možda tako na slikama, i vrlo jednostavna za upotrebu. Koristi se tako što se prvo kosa opere a zatim dobro osuši i vrlo je bitno ne nanositi na kosu nikakve preparate za stilizovanje pre upotebe četke. Dakle 3 važna koraka: 
-Oprana čista kosa
-Dobro osušena kosa
-Bez preparata za stilizovanje pre upotrebe četke




Na slikama gore možete videti sveže opranu kosu, bez češljanja ona je blago talasasta i vrlo čupava i lepršava.





Zatim sam kosu očešljala a onda je i osušila,pa opet očešljala, teme sam sušila fenom a ostatak kose pustila da se osuši prirodnim putem i dobila sam ovu čupavu, neukrotivu i gustu grivu na svojoj glavi.
















 Onda je usledilo ravnanje kose četkom u kupatilu, prvi put mi je trebalo možda malo duže vremena  a svaki naredni ne više od 5-7 minuta na moju dužinu kose. Četku sam podesila na 180 stepeni jer smatram da mi niije potrebna jača temperatura iako je navedeno da se ta temperatura koristi za tanju i tretiranu kosu, 210 stepeni za normalnu kosu kao što je moja a najača temperatura od 230 stepeni za baš jako kovrdzavu kosu. Probala sam jednom da stavim i na tih 210 stepeni, postupak je bio brži, kosa ravnija ali ja nemam potrebe za tim pa sam našla sebi odgovarajuću temperaturu, iako ni ona jača nije gorela kosu niti oštetila krajeve.













 Četka je kao što sam već rekla laka za rukovanje, meni lično je dovoljan jedan potez do dva po pramenu kose da ga izravnam i da on deluje zdravo i sveže, dakle samo par minuta i par poteza do savršene lepe i ravne kose, baš kao da sam izašla iz frizerskog salona, slike gore svedoče tome. Jako dobra stvar je što nema bojazni da ću se ovom četkom moždda opeći ili nešto slično, jednostavno uključi se u struju, stisne se on/off dugme i na led monitoru se podesi željena temperatura uz pomoć dugmića + i - ,sačeka se da je četka dostigne i krene se sa feniranjem. Kada se četkanje završi četka se opet ugasi na on/off prekidač, sačeka se da se malo ohladi i odloži se u neseser prilagođen za tu svrhu. Četka ne oštećuje kosu niti krajeve a kada se lepo isfenirate i kosa se malo ohladi možete da nanesete svoje omiljene proizvode za stilizovanje frizure. Još jedna bitna stvar po meni je da kosa ostaje ravna do narednog pranja, makar u mom slučaju, i ne mrsi se. Od mene zaista iskrene preporuke svima za ovo čudo od četke, mene je spasila mnogo muka i štedi mi mnogo vremena i živaca, pogotovo sada kada u drugom stanju nisam imala mogućnosti toliko da brinem o svojoj kosi koliko sam to navikla pa sam je samo nakon pranja vezivala u rep a to se ni meni ni kosi nije baš mnogo dopadalo. Mislim da je ova četka izum veka i svaka čast onom ko je napravio ovako nešto, i sigurna sam da svako ko je jednom proba više nikad neće pomisliti na presu za kosu niti išta slično :).


Cena četke je trenutno na 15% popusta i možete je poručiti ovde za samo 3390,00 RSD ili kupiti u svim maloprodajnim objektima TV Shop, spisak istih ovde.

Za sve informacije tu je FB stranica TV Shop kao i njihov zvanični sajt preko kojeg možete i poručivati proizvode kao i postavljati pitanja u vezi istih i dobićete odgovor u najkraćem roku http://www.tv-shop.tv/.

Kako se vama čini ova četka i da li ste je možda već isprobali?

*PR proizvod
*Foto by muž

20 коментара:

  1. Bas bih volela da probam ovu cetku, super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas me je zanimalo kako radi ova cetka, jedino sto ja imam talasastu kosu. Sigurno bih morala da je stavim na najjacu temperaturu da bih ispravljala moje talase.
    Super post detaljan i koristan. Sada sam u dilemi oko kupovine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru, videla sam kako ova četka ispravlja baš kovrdzavu kosu na 230 stepeni pa verujem da bi tvoje talase ukrotila i na manjoj temperaturi, ali sigurno znam da deluje :).

      Избриши
  3. Takve cetke inace na aliexpressu kostaju po $10-$15. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam da ima da se kupe na mnogim mestima za te pare pa čak i kod Kineza, ali lično poznajem curu koja je kupila ne znam sada tačno gde za nekih 1500,00 RSD vrlo brzo je izgorela i četka i kosa pa se ja baš ne bih usudila, ali ne kažem da možda nema na nekom proverenom mestu ili sajtu :).

      Избриши
  4. Baš me zanima kako bi meni delovala,imam neku neposlušnu kosu.
    Tvoju je super "opeglala". :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi je ukrotila , moja kosa je neposlušna, jaka i gusta sklona mršenju pa sad više nemam tih problema :)

      Избриши
  5. Odlicna recenzija, vrlo detaljno si nam je predstavila! Cetka je pravo cudo! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Cetka je cudo, znaci odlicno funkcionise..:)Ali ja svo vreme gledan u tvoju kosu, koja je predivna, prelepa znaci zaljubljena sam..��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepota moja znam kolko volis mene pa onda i moju kosu hehe, šalu na stranu hvala puno <3

      Избриши
  7. Tvoja kosa je stvarno presavršena. Ja imam loknastu kosu, međutim meni ni pegla ni baš ništa ne pomaže. Razmišljam da li da uzmem to ili ne, nikako da se odlučim jer nije da je to baš mnogo novca ali kako sam čitala sve preporuke su za to. Recenzija je savršena jer si skroz iznela sve o njoj i pokazivala sve na svojoj kosi. Izgubila sam ovaj post ali sva sreća pa sam ga opet našla, predivno je sve napisano i savršenu kosu imaš! ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na divnom komentaru i komplimentima, puno ljubavi ulažem u svoju kosu pa rezultati ne izostaju, a ova četka je puno doprinela i pomogla u zadnje vreme, obavezno je nabavi dok je još na sniženju, nećeš se sigurno pokajati :).

      Избриши
  8. Анониман9. мај 2017. 08:16

    Jel koristis neko sredstvo za zastitu od toplote pre toga.
    Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne koristim ništa jer je napomena da se ništa ne stavlja na kosu pre upotrebe ali zato stavim manju temperaturu i sve je ok, koristim je često već više od godinu dana, ali imam nefarbanu kosu :).

      Избриши