"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 18. август 2016.

Noviteti # 13


Dragi moji pratioci došao je red na još jedan post u kojem ću vam predstaviti novitete koje sam dobila ili kupila u poslednje vreme. Od predhodnog posta na ovu temu prošlo je već više od 2 meseca pa je pravo vreme da vam predstavim neku novu družinu.


BIOKO natural cosmetics sad već stalni prijatelji mog bloga ovaj put poslali su za mene novi šampon bez sulfata koji već koristim i za muža jedan predivni balzam nakon brijanja, o kojem sam pisala ovde.


Iskoristila sam super akciju u DM drogerije Srbija pa sam tako za kupljene Nivea baby proizvode u iznosu od 999,00 RSD dobila predivan Nivea baby peškir, sada mi je žao što nisam otišla po još jednu turu jer je peškir jako kvalitetan.


Novitet iz Angel therapy jogurt za lice i telo, jako dobra i osvežavajuća mazalica, prava letnja, recenzija ovde.


Olival Srbija poslali su mi divan poklon, u pitanju su mleko za sunčanje i suvo ulje za ubrzano tamnjenje, ali kako ja mirujem zbog trudnoće i maltene ne izlazim napolje osim kad baš moram ova dva proizvoda će morati malo da sačekaju svoje recenzije ali neću ostati dužna iste :).


Herbateria proizvodi, dva ulja i mleko za sunčanje, o uljima sam vam pisala ovde a mleko za sunčanje pomalo mackam svaki put kad moram da izađem napolje do doktora ili na neke analize i za sada imam neke uutiske o njemu ali skupljam ih još.


Pošto su pripreme za bebu uveliko u toku NIVEA Srbija me je obradovala predivnim poklon paketom  iz snova, i ovom prilikom  im se još jednom od srca zahvaljujem na tome.


Ljudi iz Avon Srbija kompanije su me  nedavno kontaktirali i ponudili saradnju i za početak iste dobila sam ovaj slatki poklon, jako lepo i originalno, sve pohvale, recenzija ovde.


Marrakesh Srbija još jedan sjajan proizvod za negu kose, recenziju možete pročitati ovde.


Moji dragi drugari iz Hedera.vita.natural.cosmetics poslali su mi neke slatke novitete, recenzija za kupkice ovde.


LMX kompanija poslala mi je paketić za borbu protiv komaraca, za sada vam mogu reći da proizvodi deluju, ja koristim nalepnice i privezak, brat narukvicu jer ide često na pecanje a mama je uzela sprej, recenzija ovde.


Ovako je izgledala moja prva kupovima za bebu, poručila sam proizvode iz Aksa online prodavnice i prezadovoljna sam uslugom, pa sam kupovinu ponovila a planiram uskoro još jednu :). Pored toga nabavili smo krevetac, komodicu, kolica, orman i još dosta toga, nadam se da ćemo biti skroz i kompletno spremni na vreme.


LOMAX kompanija pored LMX brenda proizvodi i Kosili proizvode za decu i Deft proizvode za čišćenje a distributeri su i za MCvities, Perla, Daca, Macval itd, pa sam ja tako dobila ovaj Kosili deterdzent i omekšivač za bebi odeću, prala sam neke pelenice i bebeće stvarčice koje imam i prezadovolja sam rezultatima no detaljna recenzija kad stigne bebac. *recenzija


Predivan poklon paket od MAM Srbija, oduševili su me i ovim putem još jednom veliko hvala na svemu, jedva čekam da sve isprobamo i da vam  pišem utiske o proizvodima.


Još jedan divan poklon paket od HiPP Srbija, za sada ja mažem stomak sa uljem za prevenciju protiv strija a ostalo čeka na bebana, hvala još jednom kompaniji od srca. Recenzije: MamaSanft-ulje za masazuBabysanft-krema za negu i vlažne maramice.


Petljica i predivan poklon i to ručno rađen, slika govori više od reči zar ne? :).


Dugo željena četka Straitght wizard je najzad stigla do mene, hvala mojim divnim drugarima iz kompanije TV Shop što uvek misle na mene i obraduju me kako novitetima tako mi i ispunjavaju želje kada su određeni proizvodi u pitanju a ovaj sam dugo sanjala, i sada je taj san postao stvarnost a ova četka je zaista čarobna, recenzija OVDE. Od srca vam preporučujem da iskoristite da je nabavite dok je na popustu KLIK.


O novitetima za bebu koje sam dobila od Nuna Nai  i  TV Shop kompanije pisala sam vam detaljnije ovde. Recenzije: Marama za nošenje bebajastuk za deciji krevetac.


Golden Rose Srbija kompanija obradovala me je divnim paketićem noviteta, i baš sam im se obradovala, recenzija mini karmina ovde, recenzija paletica korektora ovde ,recenzija pudera ovde, olovke ovde.


Od Milice sa bloga Šminke nikad dosta dobila sam ovo Gliss ulje za kosu koje nikad nisam probala a ona ga obožava pa mi je pružila šansu da ga i ja testiram, pored ulja poslala mi je i koju bebeću stvarčicu naravno :).


Pored problematične trudnoće i gomile nesvakidašnjih i neočekivanih dešavanja tokom iste, nisu me zaobišle ni one normalne pojave pa se tako borim već mesec dana sa umornim i malo natečenim nogama a od pre par dana i sa hemoroidima. Naravno moji dragi drugari iz kompanije Dermix su uvek tu da priskoče u pomoć i uz njih je sve lakše i iz svake borbe na kraju izađem kao pobednik pa se nadam da ću i iz ovih, Venefit koristim već neko vreme i pomaže, Body balm već svima dobro poznat, recenzija ovde a Hemorodol krećem danas da testiram, svi utisci biće na blogu. Napominjem da su ovi proizvodi totalno bezbedni u trudnoći !


To bi bilo sve za ovaj put, nadam se da nešto nisam preskočila ili zaboravila da uslikam i stavim u post, ako se setim dodaću svakako. Takođe sam sklopila novu neobičnu saradnju modnog karaktera sa sajtom Zaful.com čija mi se predstavnica obratila nedavno , bilo je još nekih ponuda ali zaista nisam u stanju da prihvatam sve jer jedva postižem da pišem i za moje stalne prijatelje bloga, ali biće vremena :).

Šta vam se najviše dopada od mojih noviteta, da i ste isprobali neke od njih i za koje proizvode vas najviše zanimaju recenzije?

14 коментара:

  1. Raj za oci :-)Posebno sam srecna zbogo onog bebeceg dela,pre neki dan sam vracala stare postove i nadjem neke komentare od 16.avgusta prosle godine i bude mi puno srce <3 Sve me zanima :-) Ali prvo GR,mislim da su svi poludeli za ovim mini karminima :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga puno :). Znala sam da ćeš ti izabrati karminčiće evo piskaram već polako jer utiske već imam o njima pošto imam poneki u full size :).

      Избриши
  2. Mene Obozava ih Golden Rose ♥♥♥♥ jos vise poludeli sve set ☺☺ ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko Niveinih proizvoda, cini mi se da nikad nisam videla vise na jednoj fotki hahah :D

    ОдговориИзбриши
  4. Baš dosta noviteta, ja sam kliknula na link samo zbog prve slike haha :P. Jako puno Niveinih noviteta, ali ipak me više zanimaju Golden Rose stvarčice. :)

    CANDY MAKEUP GIRL

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru, tu sliku uvek stavim kao naslovnu kada pišem novitete, i meni se jako dopala :).

      Избриши
  5. Fantasticno,noviteti su odlicni,a bebica jos samo da se rodi,svaka cast i svu srecu ti zelim.

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasni su noviteti, najviše mi se sviđa Golden Rose paketić. Želim tebi bebici i suprugu puno sreće i zdravlja, uživaj u čarima trudnoće. :*

    ОдговориИзбриши