"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 29. август 2016.

Zaful - moja letnja kombinacija


Nedavno mi je kompanija Zaful.com ponudila saradnju koja podrazumeva da izaberem nešto od robe i da istu tu robu posle prikažem vama na svom blogu. Dvoumila sam se malo jer do sada nisam imala slične saradnje a i zbog drugog stanja mi je bilo rizično uzimati nešto tako napamet, jer rastem svaki dan, ali sam se ipak odlučila da prihvatim i nisam se pokajala. Neko sam ko uvek voli da isproba nešto novo i da širi interesovanja kao i teme na blogu. Izabrala sam letnju belu haljiniicu koja mi je nekako bila prikladna za trudnoću jer je široka i lepršava i jednu torbicu sam kompletirala uz nju, prava letnja kombinacija. Više o početku saradnje možete pročitati ovde. U nastavku posta pustiću vas da gledate slike robice koju sam izabrala, sreća pa stajem u haljinu iako malo puca u predelu stomaka, ali pošto ulazim u deveti mesec nije ni tako loše zar ne ? :). Ipak lepo je znati da i za trudnice ima da se nađe lepa i udobna roba. Haljina je inače L veličine koga interesuje i taman paše za nekih 62 kg koliko ja sada trenutno imam, a verujem i za više samo bez trudničkog stomaka, a možda nekog zanima i zbog dužine haljine, visoka sam oko 166 cm.






Torba

Haljina











Haljina je jako lagana i udobna, može da se kombinuje sa mnogo toga, nazad čak ima i cibzar za lakše oblačenje, i ono što se meni najviše dopalo neobična je, lepršava, i ima ta otvorena leđa što ja obožavam kod haljinica. Torba je praktična, dovoljno velika za nas koji vole sa sobom da ponesu pola kuće kada krenu negde, jako sam zadovoljna svojim odabirom, kvalitetom robe i srećna sam što je roba baš potpuno ista kao na slikama, pa tako tačno znate šta naručujete. Takođe i brzina isporuke me je obradovala, čekala sam oko 3 nedelje. Slike bi bile verujem lepše i interesanntnije da sam mogla da odem negde u prirodu ali trenutno sam prinuđena na stan i terasu, zato sledeći put biće to mnogo bolje.








 Haljina (Dress) Zaful
Torba ( Bag) Zaful
Narukvica Must love @ccessories
Obuća Metro
Mindjuše Blackfairy's Jewelry

Torbu i haljinu možete poručiti na linkovima koje sam vam označila a za kompletnu ponudu posetite sajt Zaful. Trenutno je za narudžbine preko 30 dolara free shiping i u toku je i velika rasprodaja pa iskoristite to. Želim da se zahvalim ljudima iz Zaful kompanije za ovu lepu priliku, moram reći da mi se dopala na kraju cela ova ideja, ja već smišljam narednu kombinaciju i vrlo sam srećna to ću pored svega imati ovaj post kao divnu uspomenu na trudnoću, jer se nisam baš nešto slikala, možda po koja slika pri ulasku u svaki novi mesec.

Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com


Kako vam se dopada ova kombinacija kao i moja prezentacija iste? 

28 коментара:

  1. Jako je lepa kombinacija, prava letnja, a ti sijas. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je haljinica,a moćićeš i kasnije da je nosiš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Ema, da to je baš dobra stvar u svemu ovome, haljina će i kasnije baš lepo da paše a da ne puca na stomaku hehe :).

      Избриши
  3. Moja lijepa trudnica :* Haljina ti odlično stoji te će ti biti super za šetnje po gradu dok još traju vrućine :D

    ОдговориИзбриши
  4. Lepa haljina,super ti stoji,odlicno izgledas,zelim ti srecu.

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa haljina, torba jos lepsa, a za tebe nemam reci... PRELEPA :*

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa si draga, sada ti odlicno stoji, kasnije ce jos bolje :*
    Lepa nasa trudnica <3

    ОдговориИзбриши
  7. Super si Tico.. Odlicne su stvarcice koje si odabrala.. "Torba je dovoljno velika za nas koji vole da ponesu pola kuce kada krenu negde." To je to.. Bolji opis ne postoji. I to su jedine torbe koje priznajem.😃 A haljnica - vrh! 😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jeco na komentaru i podršci, i drago mi je da se razumemo oko torbe :) :*

      Избриши
  8. Divna ti je haljina...a torbu ne zelim ni da komentarisem...posto sam neko ko obozava torbe i sve su mi uvek lepe.

    ОдговориИзбриши
  9. Kombinacija je ivna, a ti si čarobna! Veliki pozdrav i poljubac od mene! :*

    ОдговориИзбриши
  10. Savrsen spoj haljine i tasne a tebe da ne ureknem sa srecom.

    ОдговориИзбриши
  11. Tijana draga, zelim ti sve najlepse, da sve prodje u najboljem redu i da uskoro drzite u narucju svog bebana. Veceras sam te pronasla trazeci swatch-eve za jedno Aurino rumenilo, iscitavam sa suzama postove o vasem cudu koje se zaista realizuje i srecna sam kao da se meni desava.
    Prelepa si trudnica, kosa ti je wow, noge za pistu, prosto blistas.
    Ovo je samo primer za sve da ne odustaju, imaju cilj, rade na njemu i veruju u sebe i njegovo ostvarenje(ja sam prva koja nije dovoljno istrajna, ali radim na tome).
    Puno srece i da uskoro radujemo sa vama malom Ivanu!:***
    Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ivana hvala na ovako divnim rečima i komentaru od srca zaista se raznežim na ovakve lepe reči i uvek me dirnu, hvala ti od srca :)

      Избриши