"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 17. август 2016.

The Summer Tag


Jako puno vremena je prošlo od kada sam pisala moj poslednji tag post, nikad ih nisam mnogo ni volela ali uvek se našao neki zanimljiv na koji sam rado odgovorila, a ovaj letnji nisam mogla da odbijem kao ni Milicu sa bloga O tome vam pričam koja me je izazvala da odgovorim na isti, pa u nastavku možete prčitati moje odgovore.

1. Omiljeno letnje piće?
Sok od zove domaći ali ja ga pravim sa troduplo manje šećera nego po receptu i dodam limuna. Takođe volim sveže ceđene sokove u mom Ultramaxx-u, svaki dan smišljam nove kombinacije i koktele. Jako volim i mohito limunadu.



2. Sladoled ili čokolada?
Sladoled kao omiljen slatkiš i u većini slučajeva jedini koji konzumiram pored crne čokolade zaslađene steviom.





3. Bazen ili plaža?
Plaža, na bazen idem baš retko, kad se baš zaželim plivanja u nedostatku vitamina SEA :).

4. Omiljeni odevni predmet?
Haljinica, ili šorc i majica.

5. Haljine ili šorcevi?
I jedno i drugo.

6. Omiljeni letnji aksesoar?
Minđuše uvek nevezano za godišnje doba.

7. Omiljeni parfem, toaletna voda?
Red Jeans.



8. Omiljeni letnji lak za nokte?
Kad ih mažem leti volim da su drečave boje u pitanju.

9. Omiljena boja karmina ovog leta je?
Uvek sve nijanse ciklama boje.

10. Omiljeni beauty proizvod koji vam je leti neophodan?
Dobar dezodorans ili rolll on i aktivni kiseonik.

11. Omiljeno mesto za letovanje?
More, sanjam ga svaki dan, sanjam da vidim Grčku za početak, skromna sam, želja mi je da živim na moru jednog dana.




12. Koja pesma te asocira na leto?
Edward Maya - Stereo love

13. Nočare ili šešir?
Naočare

14. Da li si objavila neki blog post tokom leta?
Jesam par komada, kad uspem :).




To bi bilo sve za ovaj tag post a ja dalje izazivam moje dve naj cure:
Milena - Pretty-and-stylish
Teodora - Lolin svet
Moju omiljenu trudnjaču:
Mona - Fantazija
I par novijih blogokoleginica koje pratim, da ih malo bolje upoznamo:
Seka - Moj Šminkeraj blog
Milica - Šminke nikad dosta
Silvi - SSForeverMakeup1-blog
Imala bih još par njih za tagovati ali nek ostane neko i za druge :D.

A za vas dragi pratioci imam zadatak da izaberete 2-3 pitanja koja vam se najviše dopadaju i date mi odgovore na ista u vidu komentara :).

*slike preuzete sa interneta


18 коментара:

  1. Hvala Tico na tagu i pokusacu sto pre da objavim ovaj post :) pitanja su zanimljiva tako da ce biti zabavno 😊💋

    ОдговориИзбриши
  2. Tijana hvala! <3 <3 <3 Brzinski i vrlo osvežavajući post!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Navodi me na to da uzivam u letu uprkos vremenu napolju!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam pisala tag post ne pamtim :D Hvala ti puno na tagu, a pokušat ću ga napisati dok ljeto još traje :D :D Obožavam ljeto kao godišnje doba, iako je ovo bilo malo drugačije jer se nisam mogla opustiti kao inače, ali neću kukati, jer sam ovo ljeto pojela toliko sladoleda da ne pamtim :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja, jedno vreme su bili aktuelni pa ih dugo nisam ni viđala ni pisala, a znam da voliš leto kao i ja i da ovo provodimo na kolko tolko sličan način, barem sa istim ciljem <3. Što se tiče sladoleda mrtva trka verujem između nas dve hahaahaha :).

      Избриши
  5. Misli ona na nas uvek :-) Uvek Cedevita od limete ili neki cider, sladoled, bazen(sigurna sam da po dnu ne pliva nesto zivo sto nije covek), naocare jer sam smotana sa sesirima, haljina pa sorts, parfem uvek i zauvek Naomi Campbell cat deluxe bilo koje godisnje doba da je u pitanju, lak zuti a karmin Aura 605 tamnocrveni, slazemo se za dezodorans(cim se za neki dan vratim za Kg uzimam transpiblok da vidim valja li cemu), mesto za letovanje,pa,da nije bilo ekskurzije ko zna sta bih rekla,al zahvaljujuci njoj Spanija,rajska zemlja,i divni Ljoret :-) Pesma se uvek kod mene menja,ove godine je to Sakirina La bicicleta. Eto,trazila si 2-3,ja preterah sa svim :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si moja kraljica, obožavam ovakve komentare da i ja imam malo nešto da čitam zanimljivo i da upoznajem bolje svoje drage cure :). Za Španiju ti verujem moja mama i tata su bili na medenom mesecu tamo slike su me raspametile :).

      Избриши
    2. Boze zdravlja pa i da ti osetis cari te divne zemlje :-***

      Избриши
  6. Odličan post, svaka čast :) Ukoliko želiš pogledaj moj blog takojato, možda nadješ nešto zanimljivo :*

    ОдговориИзбриши