"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 20. август 2016.

Golden Rose - Velvet Matte ruževi mini * MIX 1 & MIX 2 + Transparentna olovka za usne


Pre nekoliko dana Golden Rose Srbija izbacila je na tržište neke divne i slatke letnje novitete, među kojima su se našli i ovi medeni mini karmini, koji na prvi pogled podsećaju na testere koje možemo viđati u nekim prodavnicama ili ih poručiti u katalozima. Međutim ideja ova dva pakovanja pod nazivom MIX1 i MIX 2 je bila ta da se stastave najprodavanije nijanse svima dobro poznatih Velvet Matte ruževa, što je po meni super ideja i za one koji su ih probali da imaju sve na jednom mestu, i za one koji nisu i još tragaju za idealnom nijasnom za sebe. Mix1 su pretežno nude nijanse dok su Mix2 nešto vedrije boje u pitanju.






Mini karmini su upakovani u plastične kutijice i svaki sadrži po 0,5g u svakoj kutijici nalazi se po 6 komada. Kako ja koristim ove karmine u full size pakovanju, imam ih nekoliko, već sam upućena u njihov kvalitet a verujem da većina vas poseduje barem jednu nijasnu. Karmini su kremasti, lepo se i lako mažu na usne i ne razmazuju se, paleta boja je predivna, dosta su dugotrajni i ne tope se na vrućinama. Najbitnija stvar što se mene tiče je ta da ne isušuju usne.



Na slikama gore možete pogledati i izbor boja koje nam nude ova dva Mixa maleniih karminčića, nijanse su slikane  na dnevnom svetlu. Meni lično se ova zamisao pakovanja jako dopala, praktično je i može da stane i u najmanji neseser, da tako uvek uz sebe imamo više omiljenih nijansi u slučaju da nam baš zatreba, jer nikad se ne zna :). Preporučena maloprodajna cena jednog mixa iznosi 488,00 RSD.


Ono što je mene posebno oduševilo i obradovalo je ova transparentna olovka za usne, jer ja nikad ali baš nikad ne umem da potrefim olovku u istoj nijasni karmina, pa to uvek bude ili tamnija ili svetlija pa često i odustanem od mazanja olovaka uopšte, a sa druge strane ih volim jer imam male i tanke usne koje mnogo lepše izgledaju kada se uokvire olovkom, tako da je ova za mene došla kao pravi spas. Ona sprečava razmazivanje karmina preko ivica usana i ide baš uz svaki karmin jer je providna, najzad rešenje za moje probleme.


                                          Cena ove magične olovke je 158,00 RSD.


Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt http://www.danijela-commerce.com/.

Kako vam se dopadaju ovi noviteti i da li ste nabavili već neki za sebe? :).
*PR proizvodi

16 коментара:

  1. Bas mene svidjam mini matte velvet i plus olovka za usna ja uvek olovka za usna i obozava Golden Rose Srbija ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatkoce, 2,12,14,20,23,su mi prelepi. Za olovkom ce biti takvo ludilo cim stigne u Lilly, moram da kampujem ispred zbog nje :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Minići su odlični :D Super ih je nositi na put ili u torbici :)) A ova olovka je nešto što i meni treba jer imamo isti problem. Nadam se da je ima i kod nas jer to je nešto što pod hitno nabavljam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da će se pojaviti uskoro, zaista mislim da je sjajna ideja i da će svima poput nas dve biti baš od velike pomoći i koristi <3

      Избриши
  4. Divni su i preslatki zbog malih pakovanja, ako želiš pogledaj moj blog - http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши