"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 7. август 2016.

Potrošeni proizvodi i šta koristim u trudnoći #2


Došlo je vreme da vam predstavim i šta sam to sve još potrošila i šta trenutno koristim u trudnoći, ostalo je još par nedelja do kraja, pripreme za bebca su uveliko počele. Predhodni post na ovu temu vam se dopao, ko nije može ga pročitati ovde, a danas vam predstavljam novu turu praznih bočica i proizvoda koje sam tek načela.
Na slici gore trenutna postavka za tuširanje i pranje kose, Balea gel za tuširanje, Nivea mleko za telo pod tušem, Nivea kokos gel za tuširanje, Kosolid šampon za kosu moj apsolutni favorit u zadnjih godinu dana i Angel-therapy-maska-za-kosu, kao i Hedera-vita-piling-sapun-masazer.


Estar cosmetics jedan od mojih najdražih i omiljenih brendova, potrošila sam i drugu bočicu kreme-za-prevenciju-od-nastanka strija  i bočicu ulja za telo, fali mi još taman jedna kutija do kraja trudnoće, a kako je nisam nabavila na vreme morala sam da počnem da mažem nešto drugo pa se nadam da će biti sve ok. Prezadovoljna sam učinkom kreme i ulja i još jednom moje veliko oduševljenje proizvodima Estar kompanije i preporuke svima.


Bez Dermix-body-balm kremice ništa ne može da prođe pa sam tako potrošila ko zna koju po redu bočicu, prestala sam da  brojim oko 4-te bočice :).


Za negu stopala i masažu koristila sam i potrošila Byphasse-krema-i-piling-za-stopala i mnogo sam zadovoljna što možete pročitati i u recenziji.


 Angel-therapy-provitamine-sampon sam nedavno potrošila i bio mi je odličan.


Potrošila sam i ova dva predivna proizvoda Ziaja-body-lotion and creamy-shower-soap, proizvodi su me oduševili i jedva čekam da nabaim neki novi set i uživam u njemu kao u ovom.


Našle su se tu i ove dve kremice, mnogo su mi prijale što možete pročitati u recenzijama Krauterhof-gel-od-ekstrakta-puzeve-sluzi i Krauterhof-mlecna-krema.


Hvala Bogu u trudnoći nisam imala problema sa aknama i to je valjda jedino što me je zaobišlo bar za sada, ali kad bi se neka pojavila ja bih je rešila ovim super Hedera Vita duom u borbi protiv akni, očekujte recenziju uskoro, ili bolje rečeno čim uspem da je otkucam :).


Odličan proizvod za mame i trudnice Galafarm-mum-care-krema-za-redukciju strija i celulita, moje iskrene preporuke, krema je fenomenalna.


Za negu tela, lica i kose koristila sam  Herbateria-kokosovo-ulje-sa-dodatim mirisom i jojoba ulje, a mleko za sunčanje sam mazala samo u retkim prilikama kada sam negde morala da idem, pošto svi već znate da strogo mirujem u stanu od prvog dana, pa će recenzija iste malo pričekati, mada prvi utisci su odlični.


Burra-active-age-defense-day and night cream, verovatno najbolje kreme koje sam ikad koristila pored Estar dnevne i noćne koje su mi isto bile savršene.


Angel therapy jogurt za lice i telo, sjajna stvar za ove paklene vrućine, odličan osvežavajući proizvod, uskoro recenzija.


Kada sam shvatila da je moja Estar krema za prevenciju protiv strija sa kojom sam mazala stomak od prvog dana prazna i da nisam nabavila novu na vreme, od HiPP Srbija dobila sam divan paketić a u njemu i ulje baš za tu namenu, koristim ga otkad je stiglo, za sada nemam zamerki, videćemo do kraja, sledji recenzija kada ga potrošim. Naravno tu je Burra-prirodni-mineralni-dezodorans ko zna koji po redu potrošen kao i Marrakesh-marokansko-ulje-za-kosu koje trenutno koristim.


Bioten-genovate linija koju iznova i iznova koristim i kupujem, skroz su svi proizvodi prilagođeni mojim potrebama pa zašto menjati proverenu ekipu, a za umivanje lica nova Nivea umivalica sa kojom sam prezadovoljna.


Nešto što sam načela ovih dana i počela da koristim, novi šampon bez sullfata Bioko naturals, Nivea care krema za lice i Hedera.vita novi gel za tuširanje koji obara sa nogu i mirisom i negom, recenzije uskoro nadam se. Verovatno sam nešto zaboravila da napomenem jer sam neke bočice bacila, ali otprilike to je ta družina.

Kako vam se dopada moj izbor proizvoda i da li možda imamo neke zajedničke favorite, da li ste probali neki?





7 коментара:

  1. Za Hipp ulje znaš da ga obožavam, a Nivea krema za umivanje mi je odličan proizvod posebno što miriši kao plava Nivea :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo sam se plašila kako će reagovati koža stomaka na promenu posle 7 meseci ali za sada je sve ok, a Niveica je baš super i osvežava :).

      Избриши
  2. Nivea krema, Bioten mazalica za okoloocno podrucje, Burra nocna krema, Balea i Nivea gelovi, i naravno, najbolji Kosolid na svetu :-)

    ОдговориИзбриши