"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 2. август 2016.

Marrakesh - Marokansko ulje za kosu - Original


Svi koji pratite moj blog znate koliko računa vodim o svojoj kosi i da u njenu negu ulažem najviše vremena i ljubavi, i mogli ste već da zaključite koliko moja kosa voli Marrakesh proizvode i koliko joj prijaju. O nekim preparatima već sam vam pisala u slučaju da ste propustili možete ih pročitati na sledećim linkovima: Serum-za-ispravljanje-kose i Marrakesh-endz, a danas vam pišem o predivnom Marokanskom ulju za kosu koje mi je pravi spas sada kada nisam u mogućnosti toliko da brinem o kosi, negujem je i redovno se šišam zbog trudnoće.


Marakesh Marokansko Arganovo ulje je potpuno prirodan proizvod za negu i stilizovanje kose.
Marrakesh Marokansko ulje original kombinuje moći arganovog ulja, koje omogućava zaštitu i izuzetan sjaj, sa negujućim i hidrirajućim svojstvima ulja konoplje.
Sa Marakesh uljem odmah imate vidljive rezultate:
vitalna i svilena kosa
dodatna nega i briljantan sjaj
duboka hidratacija
smiruje nemirnu kosu
termo zaštita
skraćuje vreme sušenja do 50%
brzo se upija bez osećaja masne kose
poboljšava delovanje boje i blanša

Uputstvo za korišćenje:
Za dodatnu negu nanesite Marrakesh Oil ravnomerno na vlažnu kosu i stilizujte je kao obično. Proizvod je idealan i za ispravljanje kose. Koristite male količine bez fena za mekoću, savršeno oblikovanje i briljantan sjaj kose.
Savet:
Dodavanjem samo par kapi boji, izbeljivaču ili ispravljaču lakše se nanose preparati, dobijate punocu i ujedno negujete kosu. Vraća vlažnost i kondiciju kosi, pojačava efekte tretmana.
Potpuno prirodan proizvod bez parabena-bez propilen glikola-bez boje-bez alkohola.

Proizvod je koncentrat. Potrebno je jako mala količina za tretman. Traje i do godinu dana. (izvor).




Kao što sam već spomenula problematična trudnoća je sa sobom imeđu ostalog donela i nemoć da brinem o svojoj kosi koliko sam navikla, sve se svelo na to da je operem, malo osušim teme fenom i ostavim ostatak da se osuši prirodnim putem i ja tu dobijam uglavnom blago talasastu, čupavu frizuru. Kosu zatim očešljam i samo vežem u rep i tako ostaje do narednog pranja, najpogodnije za ove vrućine. Posle svakog pranja koristim Marrakesh ENDZ za prevenciju ispucalih krajeva, a otkad sam dobila i ulje koristim ga posle svakog pranja, na polu vlažnu kosu stavim bukvalno kap na dlanove, razmažem i blago umasiram u kosu, negde od sredine dužine pa do krajeva, i samo zahvaljujući tome moja kosa je i pored svega divna, negovana, sjajna i zdrava i moram napomenuti i to da nikad brže nije rasla, pre 4-5 meseci skratila sam krajeve za oko 20 cm a ona je porasla i više od toga. Marokansko ulje jako prija mojoj kosi, ona ga prosto obožava, miris je predivan i ostaje u kosi do narednog pranja, ne masti ni kosu niti jastučnicu, jer ja veliku većinu vremena samo ležim, sa tako skupljenom kosom u rep. Plašila sam se da će se sva izlomiti i uništiti al zahvaljujući Marrakesh Srbija proizvodima ona je ostala zdrava i neoštećena, a na slikama možete videti tu čuvenu raščupanu trudničku frizuru ali i zdravu kosu i krajeve :). Uskoro planiram da isprobam novu četku za ispravljanje kose pa ću vam naknadno ubaciti sliku i nakon tog tretmana da vidite pravo stanje kose uz Marrakesh negu.





Pakovanje ulja je od 60ml a cena mu je 2560,00 RSD, sa obzirom da je koncentrat i da zaista može da potraje i godinu dana cena je i više nego prihvatljiva, pogotovo ako na sve dodamo kvalitet samog proizvoda. 
Za sve informacije posetite Marrakesh FB stranicu Marrakesh Srbija a za još detaljnije informacije pa čak i narudžbine tu je njihov sajt http://marrakesh.rs/.


Evo na kraju i slike posle upotrebe četke za ispravljanje kose i upotrebe ovog ulja za stilizovanje krajeva.

Da li ste probali neki proizvod iz Marrakesh asortimana i kako vam se dopao, koji je vaš favorit? 

*PR proizvod

12 коментара:

  1. Počela sam sa korišćenjem Marrakesh X leave-in treatmant, divno miriše, a videćemo kako će se pokazati, očekivanja su mi visoka jer sam čula dosta pohvala :)
    Divna ti je kosa :) :*
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da ćeš uživati u korišćenju i biti zadovoljna efektom, hvala na komplimetnu za kosu :).

      Избриши
  2. Imamo istu boju kose :)
    Tvoja je prelepa i hvala ti za ovaj post, on će sigruno biti razlog zbog kojeg ću da probam Marokansko ulje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam kao mala bila riđa, prava šargarepica, zato sam se dugo farbala u plavo(belo) a onda kad sam rešila da puštam opet svoju kosu otkrila sam da mi je i boja predivna, i sad tako puštam svoju i negujem već skoro 5 godina :). Ulje obavezno probaj, nećeš se pokajati.

      Избриши
  3. Nisam koristila do sad, ali mi deluje fantasticno, kosa je vau :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj nešto iz širokog asortimana nadji nešto za početak što ti najviše odgovara i treba sigurna sam da ćeš biti jako zadovoljna, hvala na komplimentu za kosu :).

      Избриши
  4. Kosa ti je odlična! Ja baš dugo merkam njihove proizvode ali nikako da se baš i odlučim da ih probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Ana kad uspem da je sredim uslikaću vam da vidite i pravo stanje, manje čupavo i talasasto :). Obavezno probaj nešto u zavisnosti prema potrebama kose, ja sam oduševljena sa sva tri proizvoda koja sam do sada probala :).

      Избриши
  5. Kosa ti je predivna oduvek bila...moj san za tako gustom i lepo negovanom kosom. Ove proizvode probala nisam ali verujem da su super...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svako želi ono što nema baem kada je kosa u pitanju hehe, ja ne mogu da e žalim srećna sam sa svojom kosom, Marrakesh mi mnogo pomaže u tome ali zbog gustine iste nekad hoću da izludim naročito sad u drugom stanju na ovim paklenim vrućinama :).

      Избриши